پرتقال
orange
۱۷ مهر ۱۳۹۹

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

3
telegram twitter
راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

در حال حاضر اینستا‌گرام یکی از محبوب‌ترین و همچنین پر درآمد‌ترین و پولساز‌ترین کسب و کار اینترنتی در کشور است.

افراد بیشماری در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و روزبه‌روز به تعداد آن‌ها افزوده میشود. اگر شما قصد دارید که کسب‌وکاری را برای درآمدزایی آغاز کنید بهتر است اینستاگرام را فراموش نکنید.

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام به علت محبوبیت زیاد، کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است و اکثر افراد، اینستاگرام را به محلی برای کسب درآمد تبدیل کرده اند.

برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام نیاز به هزینه و محل کار ندارید، زیرا می‌توانید در منزل هم کسب درامد کنید. یکی از خاصیت‌های اینستاگرام این است که هرکسی با هر شرایطی می‌تواند در اینستاگرام کسب درآمد کند.

فقط کافی است با اینستاگرام و راه های کسب درآمد آن آشنایی داشته باشد.

ما در این مقاله تعدادی از این روش هارا برایتان عنوان کرده‌ایم.

برای اینکه بتوانید به درآمد مطلوبی از اینستاگرام برسید یکی از سه مدل زیر را راه‌اندازی کنید.

  • در مدل اول شما در هر زمینه‌ای که مهارت دارید میتوانید مطالب آموزشی تولید کنید و به طور رایگان در یک صفحه اینستاگرام آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید تا افراد را جذب کسب و کارتان کنید. با انتشار رایگان محتوای آموزشی خود، اعتماد افراد را جلب کنید تا ترغیب به خرید محصولات آموزشی شما بشوند. یا اینکه محصولاتی برای فروش در اینستاگرام قرار بدهید. به عنوان مثال فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه لوازم تحریر هستید، به راحتی می‌توانید محصولات مغازه را در اینستاگرام منتشر کنید تا افراد بیشتری در سطح کشور محصولات شمارا ببینند و از شما خرید کنند.
  • شاید شما مهارت و یا محصولی نداشته باشید که در اینستاگرام به فروش برسانید، در این صورت کافی است محصولات دیگران را در اینستاگرام بفروشید و از آنها پورسانت دریافت کنید. برای این‌ کار باید پیج ایستاگرامتان فالوورهای زیادی داشته باشد.شما با پیج اینستاگرام خود میتوانید تبلیغ کنید و در ازای آن پول دریافت کنید.
  • اقدام به درآمد زایی از طریق فروش لایک و فالوور و ویو اینستاگرام کنید. این مدل کسب درآمد بسیار ساده است. مطالب و آموزش‌های بسیاری در این زمینه میتوانید با سرچ کردن در گوگل پیدا کنید.

برای کسب درآمد از اینستاگرام باید به نکات زیر توجه کنید:

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

1: با استفاده از برنامه های Inshot  و Drool استوری و پست های جذاب بسازید. هر استوری 24 ساعت امکان انتشار دارد بعد از آن استوری شما پاک می‌شود اما یکی از قابلیت های اینستاگرام هایلایت کردن مطالب منتشر شده در استوری است. به راحتی میتوانید استوری های خود را هایلایت کنید تا کاربرانتان هر وقت بخواهند آن‌ها را ببینند.

2: از لایو اینستاگرام غافل نشوید. با توجه به حوزه کاری خود هر چند وقت یکبار لایو برگزار کنید و به سوالات کاربران پاسخ بدهید و محصولات خود را معرفی کنید. استفاده از لایو اینستاگرام باعث جلب اعتماد فالوور ها می‌شود.

3: از هشتگ‌های مربوط به حوزه فعالیت خود استفاده کنید. برای مثال اگر در حوزه آتلیه  و عکاسی فعالیت می‌کنید برای پست های خود از هشتگ‌هایی نظیر: #آتلیه #عروسی #کودک #جشن و... استفاده کنید.

4: به هیچ عنوان کامنت‌هارا بی پاسخ نگذارید و جواب کاربرانتان را به صورت کامل بدهید. این کار باعث می‌شود که فالوورهایتان علاقه بیشتری به شما پیدا کنند و در پیج شما ماندگار باشند.

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

کلام آخر:

نکات بسیار زیادی در رابطه با کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که ما به تعداد اندکی از آن‌ها به طور خلاصه اشاره کردیم. شما میتوانید انواع ویدیوهای آموزشی و مطالب مختلف را در گوگل جستجو کنید و راه های بسیار زیادی را در این رابطه پیدا کنید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

 

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©