پرتقال
orange
۲۴ فروردین ۱۳۹۹

برای شنیدن یک خبر حیرت انگیز آماده اید؟

1
telegram twitter
برای شنیدن یک خبر حیرت انگیز آماده اید؟

برای شنیدن یک خبر حیرت انگیز آماده اید؟

 

دوست گلم سلام، به گروه آموزشی پرتقال خوش اومدی.(اگه پرداخت هزینه دوره ها برات مشکله این متن رو تا آخر بخون، ضرر نمیکنی!)

ما در تیم پرتقال مجدانه در تلاشیم تا آموزش هایی با کیفیت و در خور شان شما فراهم کنیم، هدف اصلی گروه پرتقال فراهم کردن فرصت یادگیری برای همه ی علاقه مندان به یادگیری است.

در شرایط سخت اقتصادی فعلی، شاید یکی از دغدغه های تو دوست عزیزم، نگرانی بابت هزینه دوره ها باشه.

میخوام بگم اصلا نگران نباش چون ما کنارت هستیم، هر کجا احساس کردی هزینه دوره برات قابل پرداخت نیست، فقط کافیه گوشی موبایلت رو برداری و به پرتقال پیام بدی تا یه کد تخفیف برای دوره مد نظر برات ارسال کنیم.

و شما دوست عزیزی که نیاز به استفاده از این طرح نداری میتونی با صرف نظر از ارسال درخواست تخفیف، تو این کار خیر شریک باشی تا کسی که واقعا به این تخفیف نیاز داره بتونه ازش استفاده کنه.

 

ارادتمند شما گروه آموزشی پرتقال

 

آیدی تلگرام : ilegall

اینستاگرام: porteqali.ir

شماره تماس: 09359092003

جوانمرد

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©