پرتقال
orange
۱۱ مرداد ۱۳۹۹

چطور بفهمیم هاست یک سایت از کدام شرکت است؟

0
telegram twitter
چطور بفهمیم هاست یک سایت از کدام شرکت است؟

چطور بفهمیم هاست یک سایت از کدام شرکت است؟


در این مقاله از سایت پرتقال٬ ترفندی کوتاه و سریع برای تشخیص هاستینگ یه وب سایت به شما ارایه خواهیم کرد.

پیدا کردن اطلاعات هاستینگ٬ممکن است با روش هایی که در اینترنت دیده اید کار طاقت فرسا و حوصله سر بری باشد و البته اطلاعات بیشتری هم به شما میدهد اما در مواقعی که فقط به اسم شرکت میزبان هاست نیاز دارید٬ این ترفند میتواند برای شما بسیار مفید باشد.


چه شرکتی میزبان هاستینگ این وبسایت است؟

 برای فهمیدن سریع این سوال یک وبسایت وجود دارد: whoishostingthis.com . این وبسایت وب سرویس کوچک و کاربردی است که به شما میگویید وبسایتی که در نظر دارید، از کدام شرکت هاست گرفته است.

سرویس های مختلف و مشابه این وبسایت هم وجود دارند اما هیچکدام از آنها به طور دقیق به سوال شما پاسخ نمی دهند.

 

چطور بفهمیم هاست یک سایت از کدام شرکت است؟


شاید از خودتان بپرسید چه فایده ای دارد که بدانم وبسایتی از کدام شرکت هاستینگ، هاست گرفته است؟

وقتی بخواهید هاست بگیرید، حتما برایتان مهم است که این هاست می تواند نیازهای شما و کاربران سایت را برطرف کند؟ می تواند ترافیکی که به وبسایت شما وارد میشود را تحمل کند؟

در این مواقع یکی از راه های فهمیدن این سوال این است که به وبسایت های مرتبط به کارتان مراجعه کنید و ببینید کدام از همه پربازدیدتر و پرسرعت تر است.

 

پیشنهاد ویژه: آموزش جامع HTML,HTML5

 

قطعا اگر وبسایتی میلیون ها بازدید در ماه دارد و هنوز سرعت لود بالایی دارد، قطعا هاست آن خوب و درجه یک است٬ به همین سادگی میتوانید انتخاب مناسبی برای هاست خودتان داشته باشید. 

 

چطور بفهمیم هاست یک سایت از کدام شرکت است؟-2

کار کردن با این وبسایت بسیار ساده است، کافی است آدرس وبسایت مورد نظر را در آن وارد کنید و سپس اطلاعات شرکت میزبان هاست را به شما میدهد.

البته اگر شما وبسایت هایی نظیر گوگل یا فیسبوک و... را در آن تست کنید اطلاعات به درد بخوری پیدا نمیکنید چرا که این وبسایت ها، سرورها و هاست های شخصی خودشان را دارند و از شرکت خاصی سرویس نمیگیرند.

علاوه بر این، میتوانید از شرکت میزبان هاست خودتان درخواست کنید که این اطلاعات را مخفی کنند و بقیه نتوانند ببینند از چه شرکتی هاست گرفته اید. پس اگر وبسایتی خیلی خاص نبود اما باز هم اطلاعات به درد بخوری به شما نشان نداد تعجب نکنید!

 

پیشنهاد ویژه: آموزش CSS,CSS3

 

در این موارد شما میتوانید به دنبال آدرس IP هایی که به شما داده میشود بگردید و شانس بیشتری دارید که بتوانید شرکت هاستینگ را پیدا کنید و یا وب سرویس های مشابهی مثل WebHostingHero را امتحان کنید. به هر حال ضرری که ندارد..! 

 

سخنان پایانی

 ممکن است در پیدا کردن شرکت هاستینگ یک وبسایت به مشکلات زیادی برخورد کنید که یکی از روش های آن امتحان کردن چند سایت است که کارشان پیدا کردن شرکت های هاستینگ است.

البته باز هم میگوییم که وبسایت ها میتوانند با درخواست از میزبان خودشان این اطلاعات را مخفی نگه دارند.

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©