پرتقال
orange
۱۱ مهر ۱۳۹۹

معرفی پنج برنامه کاربردی جهت ویرایش عکس

0
telegram twitter
معرفی پنج برنامه کاربردی جهت ویرایش عکس

معرفی پنج برنامه کاربردی جهت ویرایش عکس

نرم افزار snapseed (اسنپ سید)

نرم افزار snapseed  (اسنپ سید)

این نرم افزار جز برترین و بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس با بیش از 100 میلیون نصب فعال است. با وجود حجم کم اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. Snapseed وابسته به شرکت گوگل بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

در این اپلیکیشن 29 ابزار  شامل تنظیم رنگ‌ها، اشباع، کنتراست، امکان تجزیه و تحلیل  و...وجود دارد، که میتوانید به کمک آن ها عکس‌های خود را به صورت حرفه‌ای ادیت کنید.

امکان ذخیره عکس در گوشی و اشتراک گذاری از طریق برنامه در شبکه‌های اجتماعی از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.

 

نرم افزار  PicsArt (پیکس آرت)

نرم افزار  PicsArt (پیکس آرت)

کمتر کسی وجود دارد که نام این ابزار قدرتمند ویرایش عکس را نشنیده باشد!

با پیکس آرت خروجی‌های بسیار با کیفیتی خواهید داشت. بعد از نصب برنامه از شما خواسته می‌شود که یک حساب کاربری برای خود بسازید تا به راحتی تصاویر ساخته شده را با دیگر کاربران پیکس آرت به اشتراک بگذارید.

پیکس آرت امکانات رایگان بسیار زیادی را نسبت به حجم کم خود در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن ها میتوانید افکت های زیبایی را به عکس‌ها اضافه کنید و یا پس زمینه تصاویر خود را بردارید و آن‌ها را تغییر دهید.

همچنین میتوانید روی عکس‌ها بنویسید و از اموجی‌ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن پر کاربرد ویرایش ویدئو و ویرایش همزمان چند تصویر است.

پیکس ارت علاوه بر قابلیت‌های رایگان از برخی قابلیت‌های دیگر برخوردار است که استفاده از آن نیاز به مبلغی به صورت دلار دارد. اما بهتر است بدانید قابلیت‌های رایگان این نرم افزار انقدر زیاد است که نیاز شما را تا حد بسیار زیادی برطرف خواهد کرد.

 

نرم افزار  Pixlr (پیکس ال آر)

نرم افزار  Pixlr (پیکس ال آر)

این نرم‌افزار برای آن دسته از افراد که به دنبال نصب برنامه پیچیده‌ای بر روی گوشی نیستند، بسیار مناسب است. پیکس‌ال‌آر امکانات بسیار زیادی شامل طیف وسیع افکت ها، فیلترها و ابزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن‌ها عکس‌های حرفه‌ای و خارق‌العاده بسازید.

باز کردن فایل‌هایی با فرمت psd  و دریافت خروجی در فرمت jpg  و png ، عکسبرداری مستقیم از طریق این نرم‌افزار، ذخیره‌سازی تصاویر در گوشی و اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی‌های پیکس‌ال‌آر است.

 

ادیت تصاویر با نرم‌افزار اینستاگرام!

ادیت تصاویر با نرم‌افزار اینستاگرام!

همانطور که میدانید اینستاگرام هم یک نرم‌افزار با کیفیت جهت ویرایش عکس است. اینستاگرام هم قابلیت‌هایی مانند اصلاح نور و رنگ، گرمای تصاویر، اشباع و روشنی به همراه متنوع‌ترین فیلتر‌ها را دارا است که بعد از ویرایش عکس میتوانید آن ها در گالری گوشی ذخیره کنید یا مستقیما آن را به اشتراک بگذارید.

 

نرم افزار TouchRetouch (تاچ ریتاچ)

نرم افزار TouchRetouch (تاچ ریتاچ)

جهت استفاده از این نرم‌افزار با هزینه ای معادل 2 دلار پرداخت کنید و اگر در ایران زندگی می‌کنید این کار به راحتی انجام نمی‌شود. با اینحال اگر سری به فروشگاه‌های ios  و اندروید بزنید برنامه‌های مشابه زیادی را می توانید پیدا کنید که تا حدود بسیار زیادی کار این نرم‌افزار را انجام می دهند.

این نرم‌افزار به صورت حرفه ای المان‌های اضافی در تصاویر را حذف میکند و برترین نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای رقیب است.

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©