پرتقال
orange
۱۴ مرداد ۱۳۹۹

برترین افزونه های سئوی وردپرس

0
telegram twitter
برترین افزونه های سئوی وردپرس

برترین افزونه های سئوی وردپرس


هرکسی که در حوزه طراحی وبسایت و بازاریابی اینترنتی کار کرده باشد احتمالا واژه سئو را شنیده است. سئو در واقع بهینه سازی موتورهای جستجو است تا وبسایت شما بتواند در نتایج جستجوی آن دیده شود.

هرچه سئو وبسایت بهتر باشد در موتورهای جستجو بهتر دیده میشود و احتمال رشد کسب و کار و وبسایتتان هم بیشتر میشود.

 چگونه باید سئو انجام داد؟

 

 چگونه باید سئو انجام داد؟

گوگل الگوریتم هایی در این باره منتشر کرده که شما بتوانید با آنها وبسایت خودتان را به ربات های خزنده گوگل معرفی کنید! این الگوریتم ها شامل کلمه های کلیدی، بک لینک ها، محتواهای باکیفیت، سرعت وبسایت و... است که هر چند وقت یک بار تغییر هم میکنند.

 

پیشنهاد ویژه: آموزش مقدماتی وردپرس

 

ادمین وبسایت ها هرچقدر هم که تلاش کنند و وقت بگذارند تا راهکارهای مناسب و همیشگی برای سئو یک وبسایت پیدا کنند، کارشان بیهوده است چون همانطور که گفته شد، الگوریتم های سئو هر چند وقت یک بار تغییر میکنند و فقط برخی از آنها مثل کلمات کلیدی و...  به صورت همیشگی معیار و ملاک بوده اند.

اما خوشبختانه برای هرکسی که با وردپرس وبسایت خودش را بالا می آورد، ده ها پلاگین برای سئو وجود دارد که همیشه کار کنند و خودشان را با الگوریتم های گوگل هماهنگ کنند.

در این مقاله از سایت پرتقال به شما کمک میکنیم تا از بین افزونه های وردپرسی برای سئو، بهترین گزینه مناسب خودتان را انتخاب کنید.


افزونه شماره یک: Yoast SEO

 

افزونه شماره یک: Yoast SEO

وقتی که صحبت از سئو در وردپرس شود، افزونه Yoast SEO بیشتر از همه به چشم می خورد! این افزونه در بیشتر تم های وردپرسی قرار گرفته است اما اگر احیانا وجود نداشت هم جای نگرانی نیست چون میتوانید آن را از مخازن وردپرسی دریافت کنید.

این افزونه در واقع یک افزونه بسیار جامع برای سئو در وبسایت برای هر موتور جستجو است!

افزونه Yoast SEO در پایین هر مطلبی که میخواهید در وبسایت قرار بدهید، نشان داده میشود و به شما اجازه میدهد که توضیحات متا، کلمه کلیدی و.. انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های خوب Yoast SEO این است که در لحظه مطلب شما را آنالیز میکند و براساس توضیحات متا و کلمه کلیدی به شما میگوید که پست شما بهینه سازی و سئو شده است یا خیر. سپس به شما لیستی از نکات منفی و مثبت مطلب را میدهد. 

Yoast SEO دو نسخه دارد: نسخه رایگان و نسخه پولی که در حال حاضر 89 دلار است. اگر برای کسب و کارهای کوچک و سایت های شخصی میخواهید، نسخه رایگان کارتان را راه می اندازد اما نسخه پولی دارای ویژگی های بیشتری مثل پشتیبانی و...است.

همچنین این افزونه تقریبا هر دو هفته یک بار، به روز رسانی میشود تا اطمینان حاصل شود که افزونه به خوبی کار میکند.


افزونه شماره دو: All In One SEO Pack

 

افزونه شماره دو: All In One SEO Pack

بر اساس آمار موجود در وبسایت این افزونه، All In One SEO Pack تا به حال 50 میلیون بار دانلود شده است! پس میتوان گفت یکی از قدرتمندترین افزونه های سئوی وردپرسی در حال حاضر است.

یکی از ویژگی هایی که در نسخه پولی این افزونه وجود دارد این است که میتوانید نقشه وبسایت خودتان را به موتورهای جستجویی مثل گوگل و بینگ بفرستید.

نقشه وبسایت باعث میشود که ربات های خزنده موتورهای جستجو بهتر بتوانند ساختار وبسایت را تشخیص دهند و این به سئوی وبسایت خیلی کمک میکند.

همانند افزونه Yoast SEO افزونه All In One SEO Pack هم نسخه پولی و رایگان دارد. نسخه رایگان ویژگی های پایه ای مثل توضیحات متا، عنوان های اختصاصی و لینک و.. را دارد.

ویژگی دیگری که All In One SEO Pack دارد این است که میتوانید انتخاب کنید کدام پست سئو شود٬ آیا در نتایج جستجو لیست شود یا نه؟ و شما تمام این آپشن ها را فقط با گذاشتن یک تیک میتوانید داشته باشید!

این ویژگی برای پست ها و برگه هایی که نمیخواهید در موتورهای جستجو دیده شوند به درد میخورد.

نسخه پولی این افزونه برای انواع تجارت ها در قیمت های 136 دلار، 236 دلار و 1118 دلار در سال وجود دارد که میتوانید بسته به شرایط خودتان انتخاب کنید.

نسخه حرفه ای افزونه All In One SEO Pack پشتیبانی حرفه ای از فروشگاه ساز ووکامرس هم دارد که میتوانید با آن محصولات خودتان را هم سئو کنید.

 

افزونه شماره سه: SEO Framework

 

افزونه شماره سه: SEO Framework

افزونه های Yoast SEO و All in One SEO ابزارهای حرفه ای و کاملی برای سئو ریز به ریز بخش های وبسایت هستند. اما در مورد کاربرانی که میدانند سئو چیست اما میخواهند به طور اتوماتیک انجام شود چه؟ اینجا جایی است که SEO Framework وارد میشود.

این افزونه را میتوان تا حد زیادی یکی از جایگزین های افزونه Yoast دانست به خاطر دو دلیل: 1-قدرتمند است. 2-کاملا رایگان است.

برای فزونه SEO Framework نسخه پولی وجود ندارد و هر چیزی که وجود دارد در نسخه رایگان به صورت کامل میتوانید از آن استفاده کنید.

با افزونه SEO Framework میتوانید موارد و الگوریتم های سئو را به صورت خودکار داشته باشید اگر چه ما به شما پیشنهاد میکنیم که سئو را دستی انجام دهید که این قابلیت در این افزونه هم فراهم است. 


سخنان پایانی

هر سه این افزونه ها بارها به طراحان وبسایت توصیه شده و توانسته اند موفق عمل کنند. تعداد زیادی  افزونه برای سئو وبسایت های وردپرس وجود دارد اما در این مقاله به 3 تا از بهترین افزونه های سئو پرداخته شد.

اگر میخواهید کاملا روی سئو نظارت کنید Yoast یا All in One SEO بهترین انتخاب است. اما اگر وقت کمتری دارید و به دنبال یک افزونه ساده و کم خطر برای شروع هستید که اتوماتیک کارها را برای شما انجام دهد SEO Framework گزینه مناسبی است. 

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©