پرتقال
orange
۱ مهر ۱۳۹۹

پنج آنتی ویروس برتر

3
telegram twitter
پنج آنتی ویروس برتر

پنج آنتی ویروس برتر

 

آنتی‌ویروس Bitdefender Plus 2020

آنتی‌ویروس Bitdefender Plus 2020

این آنتی‌ویروس مخصوص سیستم‌عامل‌های ویندوز بوده که یک دستگاه را میتواند تحت پوشش قرار دهد. از ویژگی‌های آن میتوان به VPN و پرداخت امن، اصلاح ابزارهای حریم خصوصی و محافظت از باج‌افزارها اشاره کرد.فضای کاربری آسان، دقیق بودن آنتی‌ویروس و امکان مدیریت پسورد از نکات مثبت آنتی‌ویروس Bitdefender است.

در هر زمانی یک آنتی‌ویروس مشهور وجود دارد که در این زمان خواهید دید محصولات امنیتی Bitdefender همیشه دربالاترین جایگاه قرار دارند و از بهترین آنتی‌ویروس‌ها هستند.

 

 آنتی‌ویروس Norton Plus

آنتی ویروس نورتون

آنتی‌ویروس نورتون مخصوص سیستم عامل ویندوز است و یک دستگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد. تاثیر حداقلی بر کارایی سیستم دارد و حتی بدافزارهای جدید را مسدود می‌کند. این آنتی‌ویروس برای به دام انداختن بد افزارها بسیار مناسب است و به صورت اختصاصی از سیستم‌عامل محافظت می‌کند. به کمک این آنتی‌ویروس هم میتوانید دستی ویروس‌هارا پاک کنید هم  این امکان را به آنتی‌ویروس بدهید تا به صورت خودکار ویروس‌ها را از بین ببرد.

 

آنتی‌ویروس Webroot Secure Anywhere

آنتی ویروس webroot

مخصوص سیستم‌عامل ویندوز و مک  بوده و یک دستگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد. سرعت بسیار، امنیت همیشگی، خاصیت ضد فیشینگ، استفاده حداقلی از منابع سیستم، محافظت از مشخصات شخصی از ویژگی‌های آنتی‌ویروس وب‌روت است.

این آنتی‌ویروس نسبت به سایر نمونه‌های آنتی ویروس واقعا سرعت بالایی دارد.

 

آنتی‌ویروس ESET NOD32

آنتی‌ویروس ESET NOD32

آنتی‌ویروس ESET NOD32 مخصوص سیستم‌عامل ویندوز بوده و پنج دستگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد.نسبت به باج‌افزارها سپری مناسب و دارای اسکنرUEFاست.بد افزارهارا مسدود می کند و قابلیت تنظیمات بسیار زیادی دارد، و همچنین دسترسی به دستگاه را کنترل می‌کند.

آنتی‌ویروس NOD32 بیشتر در مقابله با ویروس تمرکز دارد و عدم وجود فایروال و اسکنر آسیب‌پذیر این آنتی ویروس را از بقیه آنتی‌ویروس‌ها عقب انداخته است.

 

آنتی‌ویروس F-Secure SAFE

آنتی‌ویروس F-Secure SAFE

مخصوص سیستم عامل‌های ویندوز، مک، آی او اس و اندروید است. سه دستگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد.این آنتی‌ویروس از مرورگر  و باج‌افزارها محافظت میکند.

تنظیمات سفارشی والدین، کاربر پسند بودن و کارایی بسیار عالی از ویژگی های آنتی‌ویروس SAFE است.

اگر به دنبال یک گزینه عالی و بی نظیر برای امنیت دستگاهتان هستید حتما F-Secure SAFE بهترین گزینه است.

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©