پرتقال
orange
۱۵ تیر ۱۳۹۹

چطور پسورد اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

0
telegram twitter
چطور پسورد اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

3 روش برای بازیابی رمز اینستاگرام


هیچ چیزی بدتر از این نیست که بعد از کلی تلاش برای ساخت یک پیج اینستاگرام ، رمز عبورتان را فراموش کنید!

شاید فکر کنید که راهی برای بازیابی پسوردتان نیست، اما اگر به ایمیل یا شماره موبایلی که در هنگام ثبت نام وارد کردید دسترسی داشته باشید به راحتی می توانید با استفاده از این مقاله رمز عبورتان را بازیابی کنید.

بعد از مطالعه  این مقاله میتوانید رمز جدیدی برای اکانت هایی که رمز آن ها را گم کرده اید ولی ایمیل و یا شماره آنها را دارید، انتخاب کنید، همچنین اگر اکانت شما به حساب فیسبوک وصل باشد میتوانید به وسیله آن به اکانت اینستاگرامتان وارد شوید.


روش اول- بازنشانی رمز عبور اینستاگرام با اندروید

3روش برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام-1
1-برنامه اینستاگرام را باز کنید. اگر در حال حاضر وارد اکانتتان شده اید و میخواهید رمز فراموش شده را عوض کنید از منوی گوشه بالا سمت راست گزینه Setting و بعد از آن Privacy and Security و درنهایت Password را انتخاب کنید.

اگر رمز عبور فعلیتان را نمیدانید روی گزینه هایی مثل reset it with Facebook یا Forgot Password? کلیک کنید.

3 روش برای بازیابی رمز اینستاگرام-2

2-سپس روی گزینه Get help signing in کلیک کنید. اگر چنین گزینه ای وجود ندارد اول باید روی Login کلیک کنید.

 

بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام

3-نام کاربری را به همراه شماره تلفن یا آدرس ایمیل را وارد کنید. دقت کنید که شماره تلفن یا ایمیل مربوط به همین اکانت را وارد کنید در غیر اینصورت به شما خطا داده میشود.

توجه داشته باشید که باید به ایمیل یا شماره تلفن وارد شده دسترسی داشته باشید. اگر اکانت اینستاگرام شما به حساب فیسبوک وصل است روی گزینه Log In with Facebook کلیک کنید. 

 

پیشنهاد ویژه: 5قدم تا کسب درآمد از اینستاگرام

 

4-روی دکمه آبی رنگ Next کلیک کنید. در این مرحله چند اتفاق ممکن است بیوفتد:

  • اگر ایمیل را وارد کرده باشید، یک لینک تایید به آن ایمیل ارسال میشود.
  • اگر شماره تلفن را وارد کرده باشید، یک لینک یا کد تاییدیه به آن پیامک میشود.
  • اگر نام کاربری تان را وارد کرده باشید میتوانید انتخاب کنید از چه روشی کد تاییدیه را دریافت کنید. این روش ها بستگی به موقع ثبت نامتان دارد که چه اطلاعاتی را ثبت کرده باشید. 

 

3 روش برای بازیابی رمز اینستاگرام-5

5-در پنجره ای که باز میشود روی دکمه OK کلیک کنید.

 

6-ایمیل یا پیامکی که برای شما ارسال میشود را باز کنید. این پیام حاوی یک لینک است که با https://ig.me شروع میشود.

  • اگر ایمیل را در صندوق اصلی تان پیدا نکردید در قسمت Spam یا Social دنبال آن بگردید.

 

7-روی لینک بازنشانی رمز عبور کلیک کنید. این لینک شما را به صفحه ای میبرد که در آنجا میتوانید رمز عبور جدید انتخاب کنید.

  • اگر کد تاییدیه را به جای لینک دریافت کرده اید، آن کد را در قسمت خالی برنامه اینستاگرام تایپ کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

 

بازیابی رمز اینستاگرام

8-رمز عبور جدیدتان را دوبار وارد کنید. دقت کنید که رمز را دوبار و بدون هیچ کم  کاستی وارد کنید. 

 

9-روی دکمه Reset Password کلیک کنید و کار تمام است! رمز شما بازنشانی شد.

 

روش دوم- بازنشانی رمز عبور اینستاگرام با آیفون یا آیپد

 

1-برنامه اینستاگرام را باز کنید. اگر در حال حاضر وارد اکانتتان شده اید و میخواهید رمز فراموش شده را عوض کنید از منوی گوشه بالا سمت راست گزینه Setting و بعد از آن Privacy and Security و درنهایت Password را انتخاب کنید.

  • اگر وارد اکانتتان نشده اید هم مشکلی نیست، ادامه روش بازیابی رمز عبور را دنبال کنید.

 

2-روی گزینه Forgot password? که شکل یک لینک آبی رنگ است کلیک کنید.

  • اگر چنین چیزیوجود ندارد یک بار باید روی دکمه login کلیک کنید
  • اگر اکانت شما به فیسبوک متصل است روی لینک فیسبوک کلیک کنید.

 

3-گزینه Password Rest را انتخاب کنید. در ادامه نیاز دارید تا یک لینک تاییدیه برای عوض کردن رمز خودتان داشته باشید. برای دریافت این رمز باید یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

  • از نام کاربری تان استفاده کنید. روی Username کلیک کنید و نام کاربری اینستاگرامتان را وارد کنید و روی دکمه Next کلیک کنید، در مرحله بعدی باید ایمیل یا شماره تلفن مربوط به اکانتتان را وارد کنید تا لینک تاییدیه را دریافت کنید.
  • از ایمیل آدرس مربوط به اکانت استفاده کنید. در کادر مربوط به username ایمیل را بنویسید و سپس روی Next کلیک کنید.
  • از شماره تلفن استفاده کنید. روی قسمت Phone کلیک کنید و شماره مربوط به اکانتتان را وارد کنید. با این کار به جای لینک، یک کدتایید دریافت میکنید.

 

4-روی لینک Reset your Instagram password که به ایمیلتان ارسال شده کلیک کنید. اگر از روش شماره تلفن استفاده کرده اید، از این مرحله بگذرید. وقتی روی لینک کلیک کنید به صفحه ای میروید که میتوانید رمز جدید انتخاب کنید.

 

5-اگر از روش شماره تلفن استفاده کرده اید، کد تاییدیه ای که برای شما پیامک شده را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. (اگر از روش ایمیل استفاده کرده اید این مرحله را نادیده بگیرید).

 

6-با هر دو روش در نهایت به مرحله ای میرسید که باید رمز عبور جدید را دوبار به صورت یکسان وارد کنید و روی دکمه Reset Password کلیک کنید. در این مرحله رمز عبور شما عوض میشود. 

 


روش سوم- بازنشانی رمز عبور اینستاگرام به وسیله مرورگر وب

 

1-به وبسایت Instagram.com بروید. در اینجا باید یک صفحه لوگین ببینید، اگر چنین نیست، قبلا وارد اکانتتان شده اید.

از گوشه سمت بالا روی عکس پروفایلتان کلیک کنید و سپس روی آیکن شبیه چرخ دنده در کنار پروفایلتان کلیک کنید تا رمزتان را بازنشانی کنید.

  • اگر رمز عبور فعلی خودتان را میدانید و میخواهید آن را عوض کنید، رمز عبور فعلی را وارد کنید و سپس رمزجدید را وارد کنید و در نهایت روی دکمه Change Password کلیک کنید. اینجای کار رمز عبور شما عوض میشود.
  • اما اگر رمزعبورتان را نمیدانید در پایین صفحه روی دکمه Forget Password? کلیک کنید و ادامه روش را دنبال کنید.

 

2-روی دکمه Forget Password? کلیک کنید تا به بخش بازنشانی رمز عبورتان وارد شوید.

اگر اکانتتان به فیسبوکتان وصل است روی گزینه Log in with Facebook کلیک کنید. بدیهی است که برای این روش باید رمز عبور فسیبوکتان را بلد باشید.

 

3-ایمیل آدرس، شماره تلفن یا نام کاربری مربوط به اکانتتان را وارد کنید. هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید یک لینک یا کد تاییدیه از شماره تلفن یا ایمیل برای شما ارسال میشود. 

 

4-روی دکمه Send Login Link کلیک کنید. در این مرحله برای شما کد یا لینک تاییدیه ارسال میشود. اگر در این مرحله با پیغام خطا رو به رو شدید، اطلاعات نادرستی را وارد کرده اید، باید ایمیل یا شماره تلفنی که موقع ثبت نام استفاده کرده اید را وارد کنید.

 

5-ایمیل یا پیامکی که از سمت اینستاگرام فرستاده میشود را باز کنید. این ایمیل باید حاوی لینکی باشد که با https://ig.me آغاز میشود. اگر این ایمیل را پیدا نکردید آن را در بخش های دیگر ایمیل مثل Spam یا Junk یا Social بگردید.

  • اگر از روش شماره تلفن استفاده کرده اید به جای لینک یک کد تاییدیه ارسال شده است. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و مراحل را دنبال کنید.

 

6-روی دکمه یا لینک password reset link کلیک کنید. در اینجا شما به صفحه ای مرجوع میشوید که در آنجا میتوانید رمز جدید برای خودتان انتخاب کنید.

 

7-رمز عبور جدید را دوبار به صورت یکسان وارد کنید و سپس روی دکمه Reset Password کلیک کنید. اگر تمامی مراحل را درست انجام داده باشید در اینجا کار تمام است و رمز عبور شما جدید و بازنشانی شده است.


سخنان پایانی


در این مقاله یاد گرفتیم  که با سه نسخه اندروید، iOS و وب اینستاگرام رمزعبورمان را بازنشانی کنیم. همیشه سعی کنید از رمزهای قوی استفاده کنید و آنها را فراموش نکنید تا درآینده مجبور به عوض کردن آنها نباشید، البته اگر میخواهید امنیت زیادی داشته باشید بهتر است هر چند وقت یک بار رمز عبور خودتان را عوض کنید.

در ضمن اگر پیج شما هک و یا دیسیبل شده، دوره آموزشی بی نظیر بازیابی پیج های هک شده را از دست ندهید.

 

    نظرات

    مطالب مشابه

    پرتقال

    بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

    درباره پرتقال
    • telegram
    • instagram
    پروانه نشر دیجیتال

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

    Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©