پرتقال
orange

کسب درآمد از امنیت با باگ بانتی

بهروز منصوری
بهروز منصوری پروفایل استاد
  • امتیاز دوره
    6.6 از 8
  • Profile تعداد دانشجویان
    955

۵۶۹٬۰۰۰ تومان %90

۵۶٬۹۰۰ تومان

اطلاعات کلی دوره

TimeCircle مدت زمان دوره 02 : 16 : 42
Video تعداد جلسات 5
Video عودت وجه دارد
Video آزمون ندارد
Video گواهینامه ندارد
Video قابلیت دانلود یکجا دارد
Video تعداد آزمون شما 0

امتیاز دوره

6.6 از 8

2
1 ستاره
0
2 ستاره
0
3 ستاره
3
4 ستاره
2
5 ستاره
4
6 ستاره
2
7 ستاره
16
8 ستاره

درباره مدرس

بهروز منصوری بهروز منصوری

بهروز منصوری هستم.کارشناس ارشد نرم‌افزار و موسس کلوپ امنیت.از سال 2009 در زمینه‌ی امنیت مشغول فعالیت هستم///مهارت ها:تسلط کامل به هک و امنیت سایت و سرور ، آشنایی کامل با هک و امنیت ایمیل‌ها و شبکه‌های وایرلس ،آشنایی کامل با زبان برنامه‌نویسی php و تسلط کامل به لینوکس////نویسنده کتاب‌های تامین امنیت در وردپرس، امنیت اطلاعات سازمان‌ها،باگ بانتی و باگ هانتینگ، تکنیک‌های تست و نفوذ به وب سایت و کتاب Open Source Intelligence و مترجم کتاب هنر فریب (مهندسی اجتماعی).امیدوارم بتونم قدمی هرچند کوچک در جهت افزایش امنیت فضای سایبری کشورم بردارم. عزیزانی که مایل به شرکت در دوره خصوصی و آنلاین کلوپ امنیت هستند می‌توانند از لینک زیر توضیحات دوره را مطالعه فرمایند https://marzban.net/sc ایمیل بنده : mr.mansoori@yahoo.com شماره تماس: 09126216410

  • سرفصل ها
  • فایل ها

    دانلود یکجا

    فعال برای خریداران دوره
  • معرفی دوره کسب درآمد از امنیت باگ بانتی

    00:01:28
  • آشنایی با اصطلاحات باگ بانتی

    00:15:39
  • بحث تخصصی باگ بانتی

    00:21:24
  • معرفی سایت‌ها و منابع مناسب

    00:54:58
  • مثالی از نحوه جستجو

    00:43:13

توضیحات دوره

کسب درآمد از امنیت با باگ بانتی

در دوره کسب درآمد از امنیت با باگ بانتی به این نکته خواهیم پرداخت که چگونه از این موضوع جذاب یعنی امنیت به کسب درآمد برسیم . امنیت وب یکی از درآمدزاترین بخش های IT است که با آن می‌توان به صورت قانونی با استفاده از علم خودتان به یک هکر قانونمند و حرفه ای تبدیل شده و کسب درآمد را آغاز کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با این دوره آشنا شوید.

 

باگ بانتی چیست؟

باگ بانتی، یک پاداش نقدی یا غیر نقدی است که به هکرهای کلاه سفید اهدا می‌شود تا یک آسیب‌پذیری یا باگ را به کمپانی مالک یک محصول، گزارش کنند. مبلغ باگ بانتی، می‌تواند از چند صد هزار تومان آغاز شود و حتی به چند صد میلیون تومان هم برسد. در واقع، مبلغ باگ بانتی به میزان، شدت و درجه اهمیت آسیب‌پذیری بستگی دارد. همچنین این پاداش می‌تواند غیرنقدی، مانند استفاده از خدمات و سرویس‌های شرکت یا موارد مشابه باشد. معمولاً در هر دو حالت هم، اسم شخص گزارش‌دهنده به عنوان یک هکر کلاه سفید، در سایت شرکت درج می‌گردد؛ مگر این که خود هکر نخواهد نامی از او برده شود. در این دوره آموزشی قرار است با اصطلاحات تخصصی باگ بانتی آشنا شوید و منابع مختلفی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید در این حوزه فعالیت جدی داشته باشید. حاصل دوره کسب درآمد و ورود به بازار کار قانونی حوزه هک و امنیت پیش‌نیاز آشنایی با آسیب‌پذیری‌ها برای انجام پروژه های امنیتی است .

 

درآمد چطور ؟؟

باز هم تکرار مکررات(درآمد عالی) در حالی که تارگت ها را مشخص کرده اید یا با دورک گوگل پیدا کرده اید به صورت دلاری هم کسب درآمد داشته باشید.

نکته:

سایت های بزرگی مثل فیسبوک ، توییتر، گیت و مانند آنها بعد از این همه سال همچنان دارای باگ هایی هستند که برای یابنده این باگ ها مبالغ قابل قبولی در نظر گرفته شده ( چرا شما آن شخص نباشید؟) و یا با استفاده از واسط هایی مانند HackerOne اعتبار بیشتری به کار خود دهید.

پیشنیازها

آشنایی با باگ های امنیتی و شیوه یافتن آنها اولین نیاز شما برای این دوره است ، قدم بعدی کار با ابزار قدرتمند Burp suite است که به راحتی حفره های امنیتی را پیدا کرده و پس از آن گزارش را به وبسایت هدف منتقل می‌کنیم تا مبلغ مد نظر برای ما در نظر گرفته و پرداخت شود .

 

پرسش و پاسخ

هانا مظفری
هانا مظفری 3 سال پیش

سلام من دوره رو خریدم اما نمی دونم چطور می توانم وارد بشم و ازش استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

seyed mm
seyed mm 3 سال پیش

سلام متاسفانه دوره خوبی نبود و ارزش هزینه کردن نداره. همه این نطالب با یه سرچ ساده تو گوگل پیدا میشه بنده که به خاطر پولی که هزینه کردم اصلا راضی نیستم.

Mohammadreza Esk
Mohammadreza Esk 3 سال پیش

سلام پیش نیاز های این دوره چی هست ؟

محمد نورمحمدی
محمد نورمحمدی 3 سال پیش

سلام میخواستم بدونم از کجا میشه تست نفوذ یاد گرفت برای تکمیل این دوره؟

Maryam Rezaie
Maryam Rezaie 3 سال پیش

سلام استاد روزتون بخیر ببخشید وقتی دوره را تمام کردیم و یاد گرفتیم ، میتونیم کسب درآمد کنیم؟ اگه یکم توصیح بدین ممنون میشم.

رحمان دیزج
رحمان دیزج 3 سال پیش

سلام و خسته نباشید استاد آیا شما خودتون تونستین تا به حال مبلغ خوبی رو ازش کسب کنین ؟لطف کنین یه توضیحی بفرمائید ممنون میشم.

محمد زارعین
محمد زارعین 4 سال پیش

سلام من اگر ان اموزش رو بخرم میتونم بصورت کامل باگ بانتی کنم



پرتقال

بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

درباره پرتقال
  • telegram
  • instagram
پروانه نشر دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©