پرتقال
orange

گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ

بهروز منصوری
بهروز منصوری پروفایل استاد
  • امتیاز دوره
    7.4 از 8
  • Profile تعداد دانشجویان
    2830
رایگان

اطلاعات کلی دوره

TimeCircle مدت زمان دوره 01 : 08 : 04
Video تعداد جلسات 3
Video عودت وجه دارد
Video آزمون ندارد
Video گواهینامه ندارد
Video قابلیت دانلود یکجا دارد
Video تعداد آزمون شما 0

امتیاز دوره

7.4 از 8

3
1 ستاره
0
2 ستاره
1
3 ستاره
0
4 ستاره
2
5 ستاره
5
6 ستاره
9
7 ستاره
62
8 ستاره

درباره مدرس

بهروز منصوری بهروز منصوری

بهروز منصوری هستم.کارشناس ارشد نرم‌افزار و موسس کلوپ امنیت.از سال 2009 در زمینه‌ی امنیت مشغول فعالیت هستم///مهارت ها:تسلط کامل به هک و امنیت سایت و سرور ، آشنایی کامل با هک و امنیت ایمیل‌ها و شبکه‌های وایرلس ،آشنایی کامل با زبان برنامه‌نویسی php و تسلط کامل به لینوکس////نویسنده کتاب‌های تامین امنیت در وردپرس، امنیت اطلاعات سازمان‌ها،باگ بانتی و باگ هانتینگ، تکنیک‌های تست و نفوذ به وب سایت و کتاب Open Source Intelligence و مترجم کتاب هنر فریب (مهندسی اجتماعی).امیدوارم بتونم قدمی هرچند کوچک در جهت افزایش امنیت فضای سایبری کشورم بردارم. عزیزانی که مایل به شرکت در دوره خصوصی و آنلاین کلوپ امنیت هستند می‌توانند از لینک زیر توضیحات دوره را مطالعه فرمایند https://marzban.net/sc ایمیل بنده : mr.mansoori@yahoo.com شماره تماس: 09126216410

  • سرفصل ها
  • فایل ها

    دانلود یکجا

    فعال برای خریداران دوره
  • معرفی دوره

    00:00:41
  • قسمت اول

    00:27:53
  • قسمت دوم

    00:39:30

توضیحات دوره

گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ، راهی برای کسب درآمد دلاری

گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ یکی از بهترین راه ها برای ورود قانونمند به دنیای هک و امنیت است. شما به عنوان یک هکر کلاه سفید با یک گزارش ساده می‌توانید حتی تا چند هزار دلار درآمد داشته باشید. اما این نکته صرفا به بحث دلاری خلاصه نمی‌شود. چرا که در حال حاضر بسیاری از وبسایت های بزرگ ایران نیز این برنامه را به عنوان یک بحث کاملا قانونی می‌پذیرند. در ادامه بیشتر با باگ بانتی و باگ هانتیگ آشنا می‌شویم، پس با ما همراه باشید. 

باگ بانتی چیست؟

( Bug Bounty ) باگ بانتی ( Bug Bounty ) یا مسابقات کشف باگ و آسیب‌پذیری، برنامه‌هایی هستند که طی آن‌ها وب‌سایت یا اپلیکیشن، سازمان یا توسعه‌دهنده‌ای بررسی می‌شود . با پیدا شدن باگ‌های امنیتی پاداشی به نفوذگر پرداخت می‌شود. هدف از این برنامه، کشف آسیب‌پذیری‌های امنیتی قبل از انتشار عمومی آن‌ها است. پاداش این مسابقات می‌تواند به صورت نقدی، دریافت مدرک و یا هدیه غیر نقدی باشد. برای آشنایی بیشتر با بحث باگ بانتی می‌توانید از دوره “باگ بانتی (از روش‌های کسب درآمد در حوزه امنیت)” استفاده کنید. باگ هانتینگ چیست ؟ ( Bug Bounty Hunting ) باگ هانتینگ به آن معنی است که درخواست ایجاد بانتی از سوی سازمان ارائه نشده است.باگ هانتر ( شکارچی باگ ) با پیدا کردن یک باگ امنیتی در سامانه‌های تحت وب و موبایل سازمانهای خصوصی و استارتاپ‌های فعال، می تواند از طریق پنل مخصوص پلتفرم قابل اطمینان خودش ،شواهد(POC) باگ را ثبت نماید. پلتفرم و مجموعه متخصصین قابل اعتماد هکر شواهد تایید شده را به سازمان مورد نظر ارایه می‌نماید. در صورت موافقت سازمان، باگ ارزش‌گذاری می‌شود و پرداخت صورت می‌گیرد و معمولا مجموعه‌ای که هکر به آنها اعتماد کرده(پلتفرم باگ هانتینگ) کارمزدی را بابت برقراری ارتباط و مذاکره با سازمان از مبلغ جایزه نهایی کم می‌کند .

بازارکار 

با توجه به نکاتی که بالاتر به آن اشاره شد و این نکته که هرگز هیچ چیزی در دنیای IT به صورت صد درصدی امن نیست به این نتیجه می‌رسیم که کسب درآمد بسیار راحت و جذاب خواهد بود. سایت های بزرگ و قدیمی مثل فیسبوک ، توییتر، گیت و... همچنان دارای باگ های امنیتی زیادی هستند که پرداختی بسیاز خوبی نیز دارند.

پیشنیاز 

شما برای تهیه این دوره نیاز به آشنایی با باگ های امنیتی را دارید . برای آغاز دوره های سکیوریتی پلاس و وب هکینگ را نیاز دارید .

پرسش و پاسخ

Yeganeh Firoozeh
Yeganeh Firoozeh 3 سال پیش

سلام.ممنونم بابت دوره. خیلی خوب بود. خسته نباشید. سرتیفیکیت تو دوره های رایگان نمیدین؟لطفا بدید ممنون میشم. واقعا لذت بردم و شر کردم.



پرتقال

بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

درباره پرتقال
  • telegram
  • instagram
پروانه نشر دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©