پرتقال
orange

فتح افترافکت یک

مهدی کاظمی
مهدی کاظمی پروفایل استاد
  • امتیاز دوره
    6.3 از 8
  • Profile تعداد دانشجویان
    1972

۶۸۹٬۰۰۰ تومان %85

۱۰۳٬۳۵۰ تومان

اطلاعات کلی دوره

TimeCircle مدت زمان دوره 05 : 11 : 21
Video تعداد جلسات 15
Video عودت وجه دارد
Video آزمون ندارد
Video گواهینامه ندارد
Video قابلیت دانلود یکجا دارد
Video تعداد آزمون شما 0

امتیاز دوره

6.3 از 8

8
1 ستاره
3
2 ستاره
1
3 ستاره
1
4 ستاره
4
5 ستاره
6
6 ستاره
8
7 ستاره
36
8 ستاره

درباره مدرس

مهدی کاظمی مهدی کاظمی

مهدی کاظمی هستم . 37 سالمه و حدود 20ساله که کار طراحی و گرافیک انجام میدم. فوق دیپلم گرافیک و لیسانس مدیریت تبلیغات تجاری دارم. تقریبا 5 ساله که تدریس میکنم و حدود 3 سال هست که همکاری خودم رو با گروه آموزشی پرتقال شروع کردم و میخوام بعد از 20 سال کار، تجربه هام رو با علاقه مندان گرافیک به اشتراک بذارم.

  • سرفصل ها
  • فایل ها

    دانلود یکجا

    فعال برای خریداران دوره
  • معرفی دوره

    00:01:40
  • معرفی افترافکت

    00:03:10
  • رابط کاربری و ظاهر نرم افزار

    00:32:36
  • آشنایی با محیط کاری (Work space)

    00:33:56
  • آشنایی با منوی Project setting

    00:36:03
  • مفهوم Parent و child

    00:19:40
  • آشنایی با افکتها و تنظیمات آنها

    00:18:33
  • مفهوم سه بعدی سازی در افترافکت

    00:18:13
  • مفهوم Render و خروجی گرفتن از پروژه

    00:10:29
  • ارتباط بین برنامه های ادوبی و ایمپورت پروژه از برنامه های فتوشاپ و ایلوستریتور به داخل افترافکت

    00:23:21
  • سازماندهی کامپوزیشنها

    00:32:38
  • کار با Shape ها و گزینه Shape Layer

    00:17:03
  • کار با Maskها

    00:23:52
  • مباحث تکمیلی انیمیشن سازی

    00:38:55
  • سخن پایانی

    00:01:12

توضیحات دوره

فتح افترافکت یک، ورود به دنیای فیمسازی


نرم افزار After Effects یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای کمپانی Adobe، در زمینه کار با فیلم است. نمی‌شود که فردی در حوزه فیلم‌سازی و یا انیمیشن‌سازی مشغول به فعالیت باشد و کار با این نرم‌افزار حرفه‌ای را بلد نباشد. امروزه افترافکت، قدرتمندترین ابزار صنعت فیلم و انیمیشن سازی در جهان می باشد و شکی در این نیست که این صنعت بخش زیادی از پیشرفت خود را مدیون این نرم افزار است. در فتح افترافکت یک و در بخش دوم این دوره ابزارهای متنوع این نرم‌افزار را بررسی می‌کنیم.


درباره دوره


نرم افزار افترافکت، بسیار گسترده است و شامل مباحث زیادی می باشد که حرفه ای شدن در هر کدام از آن ها زمان و تلاش زیادی را می طلبد. 6 مبحث اصلی افترافکت، عبارتند از: کامپوزیشن‌ها ، لایه‌ها، متحرک‌سازی، انیمیشن سازی، سه بعدی و رندرینگ .


بازار کار افترافکت


-انیمیشن سازی در حال حاضر بزرگترین بازار کار افترافکت در زمینه ساخت انیمیشن‌های چند ثانیه ای است که به آن موشن گرافیک می‎‌گویند. این حوزه در سال های اخیر توانسته است شغل‌های زیادی رو برای افراد ایجاد کند. سادگی و در عین حال قدرتمند بودن موشن گرافیک سبب می شود که بازار کار افترافکت را بهبود بخشد .در واقع در این فضا ترکیب صوت و تصویر به صورت خاصی صورت می گیرد و برای شرکت‌های تبلیغاتی یک گزینه بسیار مهم محسوب می شود. از مهارت افرادی که توانایی کار موشن گرافیک دارند در وب سایت‌ها ،شبکه‌های اجتماعی و حتی تیزرهای تبلیغاتی استفاده می‌شود.


-تبلیغات تلویزیون درآمد افترافکت در زمینه ساخت ویدیوهای تبلیغاتی در وضعیت خوبی قرار دارد. حال هرچه خلاقیت طراح بیشتر باشد، خروجی کار جذاب تر و گیراتر می‌شود و ابن باعث می‌شود که بازاریابی به طور قوی‌تری پیش برود. از طرفی کار و درآمد افترافکت در این مسیر نیز دارای فضای بهتری خواهد بود. در صورتی که تازه کار هستید به شما پیشنهاد می کنیم نمونه کار ساده‌ای به مدیران شبکه‌‌های اجتماعی ارائه دهید و به این ترتیب استارت بازار کار افترافکت برای شما زده خواهد شد.


-طراحی بنر و لوگو این روزها هر سایتی که بارگذاری کنید بخشی از سایت دارای بنرهای تبلیغاتی است. اینجاست که مشخص می شود بازار کار افترافکت در این بخش نیز استفاده می‌شود. البته برای ساخت این بنرها می‌توان از نرم افزارهای دیگری مانند فتوشاپ که قبلا دوره آن را در وب سایت آموزشی پرتقال منتشر کردیم نیز استفاده کنید،اما به شکل کلی زیباترین بنرها توسط نرم افزار افترافکت ساخته می شود. یکی دیگری از مواردی که در لیست بازار کار افترافکت قرار می گیرد ساخت لوگوهای متحرک است. هر کسب و کاری دارای یک برند است و این یعنی لوگویی که آن را از سایر محصولات متمایز سازد. در این مسیر استفاده از لوگوهای متحرک بسیار مهم است و سبب می‌شود که حالت پونمایی حفظ شود. 


پیشنیاز


این دوره هیچ پیشنیازی ندارد و به راحتی می‌توانید آنرا بدون هیچ دانشی تهیه کنید.

پرسش و پاسخ

M-H-K.ir 🌐
M-H-K.ir 🌐 1 سال پیش

با سلام و تشکر از مدرس دوره و گروه پرتقال به نظرم برای کسی که صفر باشه میتونه بسیار کمک کننده باشه چون همه چیز از بیس توضیح داده شده فقط دو تا مشکل در نوع ارائه محتوا هست که لازم دیدم اطلاع بدم 1. بعضی فایل ها قرار داده نشده مثلا پس زمینه در تمرین 3 و ... که البته روند آموزش رو مختل نکرده اما خب حذفش هم دلیلی نداره 2. تیتر هایی که برای هر جلسه زده شده به نظرم همه محتوای جلسه رو پوشش نمیده و برای به عقب برگشتن یا برای پیدا کردن یک جلسه خاص باعث سردرگمی میشه موردی دیگه فکر نمیکنم باشه دمتون گرم❤️

Saleh Ahmadi
Saleh Ahmadi 2 سال پیش

سلام وقت بخیر برای ساخت استوری موشن، همین آموزش کفایت میکنه یا باید تسلط بيشتری داشته باشیم؟ (غیر از فتوشاپ)

Hamed Roostaei
Hamed Roostaei 2 سال پیش

سلام تو قسمت 5 به نام "مفهوم parent و child" یه جا برای جابجایی دو عنصر میگه باید آلت رو بگیری و دِرَگ کنی ولی برای من کار نمیکنه راهی هست که از خود مدرس دوره سوال کنم؟

مرضیه فلاح نژادتفتی
مرضیه فلاح نژادتفتی 2 سال پیش

سلام وقتتون بخیر بنده دوره هارو خریداری کردم اما وقتی دانلود میکنم فیلم ها نصفن و قطع میشن ..و ارور خرابی ودیو میده...اگه ممکن است راهنماییم کنین. ممنون

الهه زارع
الهه زارع 2 سال پیش

سلام وقت بخیر کار با ماسک ها قابل دانلود نیست

زهرا جاوید
زهرا جاوید 2 سال پیش

وقت بخیر امکان دانلود فیلم ها نیست؟؟

مهدی رضایی
مهدی رضایی 2 سال پیش

تمیرنات را بعد از کامل دیدن دوره ها دانلود کنم و انجام بدم؟

Mehrshad Jamalabadi
Mehrshad Jamalabadi 2 سال پیش

سلام خسته نباشید تو قسمت 8 که قسمت 3 بعدی سازی هست میگن که افتر رو روی حالت ray-treaced 3d قرار بدیم من این گذینه رو ندارم میشه راهنمایی کنید؟

امیر عسگری
امیر عسگری 3 سال پیش

سلام و احترام در قسمت سه بعدی کردن حروف وقتی. Light رو فعال میکنم روی پروژه نمیاد و نشون نمی ده چکار کنم

محمد مهدی امیدپناه
محمد مهدی امیدپناه 3 سال پیش

سلام ورژن2015cc من دارم فایده داره



پرتقال

بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

درباره پرتقال
  • telegram
  • instagram
پروانه نشر دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©