پرتقال
orange

آموزش جامع Adobe XD

مصطفی گودرزی
مصطفی گودرزی پروفایل استاد
  • امتیاز دوره
    7.0 از 8
  • Profile تعداد دانشجویان
    12814
رایگان

اطلاعات کلی دوره

TimeCircle مدت زمان دوره 05 : 09 : 05
Video تعداد جلسات 16
Video عودت وجه دارد
Video آزمون ندارد
Video گواهینامه ندارد
Video قابلیت دانلود یکجا دارد
Video تعداد آزمون شما 0

امتیاز دوره

7.0 از 8

53
1 ستاره
15
2 ستاره
6
3 ستاره
17
4 ستاره
17
5 ستاره
30
6 ستاره
61
7 ستاره
500
8 ستاره

درباره مدرس

مصطفی گودرزی مصطفی گودرزی

سلام مصطفی گودرزی هستم کارشناس معماری ، مجری و طراح پروژه های مسکونی و تجاری حدود 5 سال است در زمینه طراحی و اجرا و آموزش نرم افزار های معماری و گرافیکی فعالیت میکنم ____ مهارت ها : تسلط کامل بر نرم افزار های : اتوکد ، اسکچاپ ،تری دی مکس ، فتوشاپ معماری (پست پروداکشن) ،وی ری برای اسکچپ ، وی ری برای تریدی مکس ، ادوبی افتر افکت (موشن گرافیک) ، ادوبی ایکس دیزاین (ایکس دی) در این سال ها با نهایت تلاشم سعی در جمع آوری اطلاعات در زمینه های گرافیک و معماری کرده ام و امید وارم بتوانم در این زمینه ها تا آنجایی که در توانم هست برای جوانان کشورم خدمت کنم ، به امید موفقیت همه ی هم وطنانم . ایمیل - اینستاگرام - شماره تماس : goodarzi.mostafa412@yahoo.com nstagram.com/mosovid/ 09391584952

  • سرفصل ها
  • فایل ها

    دانلود یکجا

    فعال برای خریداران دوره
  • معرفی دوره Adobe XD

    00:04:38
  • مقدمه

    00:23:47
  • نگاهی به پروژه های انجام شده در دوره

    00:04:13
  • بررسی سایت های مطرح

    00:20:20
  • بررسی محیط برنامه

    00:21:41
  • ادامه بررسی محیط برنامه

    00:20:16
  • قسمت سوم بررسی محیط برنامه

    00:21:57
  • پایان بررسی محیط برنامه

    00:22:34
  • قسمت اول پروژه ساخت یک وبسایت

    00:21:43
  • قسمت دوم پروژه ساخت یک وبسایت

    00:20:29
  • قسمت سوم پروژه ساخت یک وبسایت

    00:21:13
  • قسمت چهارم پروژه ساخت یک وبسایت

    00:19:11
  • قسمت آخر پروژه ساخت یک وبسایت

    00:24:01
  • قسمت اول پروژه طراحی اپلیکیشن

    00:21:17
  • قسمت دوم پروژه طراحی اپلیکیشن

    00:22:08
  • پایان پروژه طراحی اپلیکیشن

    00:19:37

توضیحات دوره

آموزش جامع Adobe XD


دیگر نیازی به صرف وقت زیاد برای ساخت یک ارائه انیمیشنی و جذاب نیست . دیگر نیازی به صرف زمان زیاد در محیط فتوشاپ برای طراحی UI/UX نیست. همگی با نرم افزار ارائه شده توسط ادوبی برطرف شده و به شما کمک می‌کند به راحتی تمایز ایجاد کنید و بتوانید وارد بازارکار شوید. برای تبدیل شدن به یک متخصص با آموزش جامع Adobe XD همراه ما باشید. با توجه به امکانات گسترده این برنامه خواهید توانست در کمترین زمان پا به دنیای گرافیک و طراحی وب بگذارید. در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.


UI : رابط کاربری یا (User Interface): طرح المان‌های موجود در صفحات وب از جمله رنگ بندی و ساختار صفحات.


UX : تجربه کاربری یا (User eXperience): کار کرد خوب و ساده صفحات برای تمامی کاربران.


Adobe XD چیست؟


از سری برنامه‌های شرکت Adobe است که برای طراحان رابط کاربری ساخته شد . مهمترین هدف این برنامه ساخت طرح مناسب UI و پیاده سازی یک UX ساده که کاربر پسند باشد. صرفا نیازی به ساخت تمامی المان‌ها از صفر نیست و شما می‌توانید از تمپلیت‌های آماده این برنامه استفاده کنید . با این نکته که کار با این برنامه ساده است شما می‌توانید با صرف زمان کمتری به نسبت Photoshop به نتیجه ایده آل خود برسید . یکی دیگر از کاربردهای جذاب این برنامه این است که با خرید یک افزونه خواهید توانست کد خروجی را نیز از آن بگیرید و فقط با دیباگ کردن به نتیجه مد نظر برسید. از طرفی دیگر نیاز نیست برای ساخت یک ارائه دست به دامان PowerPoint شوید و به راحتی می‌توان یک ارائه بسیار جذاب برای خود بسازید.


کسب درآمد


با توجه به تمامی نکاتی که به آنها اشاره شد برای کسب درآمد اصلا مسیر پیچیده‌ای ندارید و به راحتی خواهید توانست به یک طراح قدرتمند تبدیل شوید. فعالیت در قالب فریلنسری و استخدام به عنوان طراح یوآی و یوایکس نیز از دیگر راه‌کارها برای درآمد زایی است . 


پیشنیاز


این دوره هیچ پیشنیازی ندارد .

پرسش و پاسخ

مهدی محمودی
مهدی محمودی 7 ماه پیش

اینجا فقط یک نفر میتونه پاسخ بده؟ شاید پاسخش اشتباه بود یکی دیگه خواست پاسخ بهتری بده به سوال بنده خدا

محمد اعتمادی
محمد اعتمادی 1 سال پیش

خوب نبود 👎🏻

z Almasi
z Almasi 2 سال پیش

سلام روزبخير ممنون از آموزش خوبتون چيزي كه من متوجهش نشدم و برام سواله اينه كه ما يه بار بيايم و اين طراحي هارو در xd انجام بديم و بازم بيايم موقع طراحي اصلي سايت اين المان ها و ابجكت هارو مجددا طراحي كنيم؟؟ اين كه طراحي در اين برنامه صرفا براي ارائه پيش نمايش به كارفرما هست يا ميتونه خروجي ديگه اي هم داشته باشه كه كاربرديه و نهايي؟؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد خداقوت

sara Ebrahimi
sara Ebrahimi 2 سال پیش

سلام ممنون بابت آموزش خوبتون، فقط من چند هفته پیش نصب کردم و چند روز پیش هم شروع کردم باهاش کار کردن و یه اسکچی از وبسایت طراحی کردم ولی وقتی خواستم ازش خروجی بگیرم هر چه قدر خواستم نسخه پی ان جی یا پی دی اف ازش بگیرم، نشد! و بعد از یک روز هم شروع کرد اخطار we can't verify your sign in رو دادن که مربوط به creative cloud بود، چه طوری میتونم این مشکل رو حل کنم؟ چون چندین بار آنینستال و اینستال کردم نسخه های مختلفش رو، از همون بدو ورود همین اخطار رو میده !

Behruz Khorrami
Behruz Khorrami 2 سال پیش

فایل ها موجود نیست و هیچکدوم دانلود نمیشه. فقط مقدمه قابل دانلوده

mohamadsam mahrokhi
mohamadsam mahrokhi 2 سال پیش

سلام ممنون از استاد عزیز . خیلی عالی بود من نسخه 2022 نرم افزار رو دارم ولی نمیدونم چرا در پروتو تایپ و قسمت تریگر برام تایم رو نداره لطفا را هنمایی کنید

mohammadrza moghtaderpoor
mohammadrza moghtaderpoor 2 سال پیش

خیلی دوره خوب و عالی بود ممنون از اقای گودرزی و سایت پرتقال

محمد امان
محمد امان 2 سال پیش

سلام این اموزش ها مختص ویندوز هس؟

نگار اکبرزاده
نگار اکبرزاده 3 سال پیش

ممنون از آموزش خوبتون.

حسین طهماسبی
حسین طهماسبی 3 سال پیش

سلام و خسته نباشید واقعا دوره خیلی خوبیه خدا قوت فقط ی سوال داشتم ادوبی ایکس دی فقط روی ویندوز 10 نصب میشه یا نسخه هایی دیگری هست که بشه برای ویندوز 7 استفاه کرد؟



پرتقال

بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

درباره پرتقال
  • telegram
  • instagram
پروانه نشر دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©