پرتقال
orange

امنیت در وردپرس

پویا نعیمی
پویا نعیمی پروفایل استاد
  • امتیاز دوره
    6.4 از 8
  • Profile تعداد دانشجویان
    1360

۵۸۹٬۰۰۰ تومان %85

۸۸٬۳۵۰ تومان

اطلاعات کلی دوره

TimeCircle مدت زمان دوره 02 : 04 : 57
Video تعداد جلسات 14
Video عودت وجه دارد
Video آزمون ندارد
Video گواهینامه ندارد
Video قابلیت دانلود یکجا دارد
Video تعداد آزمون شما 0

امتیاز دوره

6.4 از 8

5
1 ستاره
0
2 ستاره
0
3 ستاره
0
4 ستاره
0
5 ستاره
2
6 ستاره
1
7 ستاره
17
8 ستاره

درباره مدرس

پویا نعیمی پویا نعیمی

پویا نعیمی هستم لیسانس کامپیوتر -مدرس زبان برنامه نویسی c++ -مدرس وردپرس -مدرس SEO -مدرس دیجیتال مارکتینگ ارتباط با من از طریق تلگرام 09212216809

  • سرفصل ها
  • فایل ها

    دانلود یکجا

    فعال برای خریداران دوره
  • معرفی امنیت در وردپرس

    00:13:53
  • آشنایی با روند کار

    00:17:48
  • امن سازی دیتابیس

    00:12:58
  • تعویض پیشوند جدول دیتابیس

    00:13:16
  • امن سازی یوزر پسورد

    00:05:06
  • مخفی کردن صفحه ورود

    00:18:06
  • محدودیت ورود به پیشخوان

    00:09:34
  • حذف فایل های غیر ضرروی

    00:07:41
  • امن کردن wp-config.php

    00:04:10
  • امنیت wp-include

    00:04:17
  • امن سازی htaccess.

    00:02:16
  • آپدیت کدهای امنیتی

    00:03:14
  • بستن ویرایشگر پوسته و افزودن افزونه در پیشخوان

    00:09:09
  • جلوگیری از تزریق کد (شل) از طریق نظرات

    00:03:29

توضیحات دوره

امنیت در وردپرس


امنيت در وردپرس اين روزها زياد ديده ميشه که سايت‌هاي شخصي، خبري، فروشگاهي و... که از سيستم مديريت محتواي وردپرس استفاده مي‌کنند، به دليل بي‌توجهي ادمين سايت و رعايت نکردن مسائل امنيتي مورد نفوذ قرار مي‌گيرند. ممکنه است شما هم از آن دسته افراد باشيد که ترجيح مي‌دهند، به جاي اين که سايت خود را به دست يک متخصص امنیت بسپارند، خودشان امنيت را تامين کنند. اگر تا اين لحظه قدمي در جهت افزايش امنيت سايت خود بر‌نداشتيد و يا اگر ترس از هک شدن سايت خود داريد،مي‌توانيد با ديدن اين مجموعه آموزشي خودتان به راحتي سطح امنيت سايت را افزايش دهيد.


منظور از تاُمین امنیت WordPress چیست؟


بسياري از افراد استفاده از افزونه هاي امنيتي را بهترين گزينه در نظر ميگيرند در حالي که پيشنهاد ما تغيير در کدهاست ،زيرا همين افزونه هاي امنيتي ممکن است دچار مشکل شوند و يک آسيب پذيري براي نسخه اي از يک افزونه امنيتي منتشر شود ، در نتيجه همان افزونه در اصطلاح امنيتي باعث هک شدن سايت مي شود. براي انجام اين کار نيازي به يادگيري کدنويسي نيست،چون تغييراتي که اعمال مي شود بسيار ساده است و به صورت قدم به قدم اين تغييرات را به شما توضيح خواهيم داد. در حقیقت با توجه به اینکه خود هسته وردپرس تا به الآن هک نشده صرفا با یک آپدیت ساده از امن بودن آن مطمئن می‌شوید. اما در صورتی که یکی از افزونه‌ها باعث ایجاد باگ امنیتی شود آنگاه یکسری اعمال وجود دارد که باید آنها را انجام داد تا سایتی امن داشته باشید.


بازارکار


با توجه به این نکته که حدود 60 درصد وبسایت‌ها در ایران با CMS وردپرس طراحی شده‌اند به راحتی خواهید توانست به کسب درآمد در این حوزه بپردازید. یعنی شما به عنوان یک متخصص امنیت WordPress در سازمان ها یا شرکت‌ها به فعالیت خواهید پرداخت. و این نکته که قلب تپنده هر وبسایت امنیت آن است ، شما قادر خواهید بود وبسایت را در مقابل حملات مقاوم کنید و در مقابل آنها ایستادگی کنید تا ضرری شامل حال نشود.


پیشنیاز


پیشنیاز این دوره وردپرس مقدماتی است که در وبسایت موجود است.


 

پرسش و پاسخ

MO mo
MO mo 2 سال پیش

با سلام و عرض ادب من تمام آموزش هایی که درخصوص مخفی کردن صفحه لاگین داده بودید را انجام دادم ولی نشد که نشد چکار کنم به نظر شما؟

مهدیار سلیمی
مهدیار سلیمی 3 سال پیش

خیلی ممنون دوره خوبی بود من فیلم ها رو نگاه کردم و فعلا مشکلی نداشتم البته هنوز روی سایتم پیاده سازی نکردم

Pouriya Namvar
Pouriya Namvar 3 سال پیش

سلام در فیلم "تعویض پیشوند جدول دیتابیس" برای تغییر wp_ های meta_key و option_name فقط فراخوانی کردید و دستور آپدیت رو وارد نکردید. و باید بگم که دسترسیم به پنل ورد پرس قطع شدش.. ولی خودم دستور آپدیت رو نوشتم و درست شد.. دوستان میتونید از دستور زیر استفاده کنید. UPDATE baz_options SET option_name =REPLACE(option_name, 'wp_', 'baz_)' WHERE option_name LIKE '%wp_%' UPDATE baz_usermeta SET meta_key = REPLACE(meta_key, 'wp_', 'baz_') WHERE meta_key LIKE '%wp_%' لطفا فیلم را اصلاح بفرمایید.

زهرا آقاخانی
زهرا آقاخانی 3 سال پیش

سلام.برای تغییر پیشوند جداول کد های اس کیو ال رو باید از کجا بیارم؟قسمت فایل ها نبود

Ahmad Hemmati
Ahmad Hemmati 3 سال پیش

سلام خدا قوت، من این آموزش رو فقط بخاطر قسمت آخرش تهیه کردم، ولی متاسفانه فقط نام سرفصل نام خوبی هستش و محتوای این قسمت اصلا خوب نبود، توقع میرفت که شما بیاید یک نمونه عملی نمایش بدید به کاربر که قالبی که این مشکل رو داشته باشه به چصورت هستش، الان این کاری که شما کردید رو میشد از نتایج گوگل هم بدست اورد، اینکه صرفا یک قطعه کد رو برداشتید و گذاشتید تو فانکشن اصلا کاره جذابی نبود !

Mahdi Fallah
Mahdi Fallah 4 سال پیش

جلوگیری از تزریق نه طزریق! :)) مورد ۱۳ ام توی ویدیو

Sina Abbasi
Sina Abbasi 4 سال پیش

خسته نباشید در هنگام محافظت از فایل wp-config.php قطعه کدی که داخل فایل .htaccess نوشتیم حرف اول عبارت files داخل کد بصورت کوچک بود اما هنگام محافظت از خود فایل htaccess حرف اول کلمه فایل داخل کد php بصورت بزرگ بود میخاستم بدونم به حروف کوچک و بزرگ حساسیت نداره ؟ و موردی نداره؟

مهدی ن
مهدی ن 4 سال پیش

در قسمت مخفی کردن صفحه لاگین جنرال تمپلیت گفتین برای ریدایرکته در صورتی که گفتین آخر کار ااینکار من سوتی بودهع و نباید wp-login رو به مسیر جدید که شما پویا نعیمی گذاشتین ریدارکت کرد در مرحله آخر شما فقط یه خط کد رو ریدایرکت کردین اما اون سوتی های قبلی رو ویرایش نکردین چرا ؟؟؟

مهدی ن
مهدی ن 4 سال پیش

سلام نوت پد که شامل کد های تغییر پیشوند دیتابیس بوده رو نذاشتین در اسرع وقت بزارین ممنون

مهدی ن
مهدی ن 4 سال پیش

رو سایت اصلیتون تست کردین ؟



پرتقال

بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

درباره پرتقال
  • telegram
  • instagram
پروانه نشر دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©