پرتقال
orange
۲۷ شهریور ۱۴۰۲
برنامه نویسی

صفر تا صد متخصص شدن با VIP پرتقال

سینا فراشی سینا فراشی
2
telegram twitter
صفر تا صد متخصص شدن با VIP پرتقال

صفر تا صد متخصص شدن با VIP پرتقال

توی این مقاله قراره خیلی کامل درباره ویژگی جدید وبسایت مجموعه آموزشی پرتقال براتون بگم . یه قابلیت جدید که کلی چیزای خفن داره که قراره شما رو به بهترین حالت ممکن تبدیل کنه به متخصص . هدف اصلی ما توی پرتقال اینه که بتونیم کنار آمورش‌های با کیفیت همراهتون باشیم تا توی حوزه مورد علاقتون تبدیل بشید به بهترین. حالا اگه نمیدونید از کجا شروع کنید اول یه سری به "از کجا شروع کنم ؟" بزنید تا بدونید از کجا باید شروع کنید. 

حالا بریم سراغ اصل مطلب


 

VIP از کجا شروع شد؟ 

این سوالیه که قطعا از خودتون میپرسید، ما پیامای زیادی میگرفتیم که چرا مثلا مدرک ندارید یا اینکه چطور میشه مستقیم با یه متخصص کانکت شد تا سوالات رو از اون بپرسید و کلی سوال دیگه . اینجا بود که گفتیم یه کار جدید کنیم که کسی نکرده . بیایم با کلی چیزای خفن دیگه ترکیبش کنیم و به سایت اضافش کنیم . حالا به این نقطه رسیدیم که به بهترین نقطه ممکن رسیدیم . حالا نکته ابنجاست که این وی آی پی چه قابلیت هایی داره که تا الآن نبوده . 


 

امکانات اصلی "وی آی پی"

سعی کردیم با بهترین و ساده ترین ظاهر ممکن یه سری امکان که نداشتیم رو اضافه کنیم که بعضیاش برای اولین بار توی ایران یا حتی جهان داره پیاده سازی میشه(آره ما این کاره ایم 😀).


 

  • پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 10 شب ( بیشتر دربارش میگیم)
  • دریافت مدرک
  • بازاریابی و کسب درآمد از پرتقال
  • نمایش دانشجویان برتر و راه های ارتباطی آنها
  • امکان عودت وجه در صورت نارضایتی
  • ضبط ویدئوهای اختصاصی 
  • امکان همکاری با پرتقال
  • برگزاری وبینار 


 

با کلی امکان دیگه مثل شبکه اجتماعی اختصاصی که اونم تو برنامست که اضافه بشه . 


 

حالا بریم تو جزئیات ببینیم چی به چیه. 


 

پشتیبانی اختصاصی 

اینجا شما هر مشکلی داشته باشید یه شخص حرفه ای کنارتونه تا مشکلتونو حل کنه . تا این حد که ممکنه با برنامه AnyDesk دسترسی بگیره و خودش دست به کار بشه . پس یه منتور کنارتون هست تا یه نتیجه خیلی خوب رو داشته باشید . پس تمام سوالاتی که درباره دوره ای که دارید میبینید داشته باشید متصل میشید به پشتیبان و بهتون گفته میشه که چیکار باید کنید. هم شماره هست که تماس بگیرید هم توی سایت میتونید هم تلگرام . از این خفن تر؟؟ٌ!



 

نمایش دانشجویان برتر و راه های ارتباطی آنها

بعد از اینکه یه دوره رو تموم کردید می‌تونید توی آزمون اون شرکت کنید . بعد از اینکه به سوالات جواب دادید یه نمره میگیرید . این نمره دو تا معیار اصلی داره، اولیش اینه که به چند تا سوال جواب درست دادین و دومیش اینه که توی چه مدتی به اونا جواب داده شده . با یه فرمول خاص کنار هم گذاشته میشه و نمره شما ثبت میشه . حالا هر چقدر جوابا درست باشه و توی مدت زمان کمتری جواب داده باشید قطغا نمرتون بالاتر میشه. بعد از اون توی صفحه دوره افرادی که شرکت کردن به ترتیب اسماشون نمایش داده میشه که مستقیم به پروفایلشون وصل میشه . دانشجویان برتر در اصل به شرکت ها یا افرادی که قراره پروژه انجام بدن نمایش داده میشن تا هر چه زودتر به بازار کار وارد بشین . 


 

دریافت مدرک

بعد از اینکه آزمون رو قبول بشین یه مدرک براتون صادر میشه که معتبره و به عنوان رزومه برای شما ثبت میشه. توی صفحه مدرک اسم ، شماره شناسایی ، اسم دوره و نمرتون ثبت میشه تا بتونید اونا رو به رزومتون اضافه کنید . این مدرک هم از طریق وبسایت قابل استعلام داره هم از طریق پشتیبانی سایت ، پس خیالتون راحت باشه که همه چی منظمه و ما کنارتون هستیم.



 

بازاریابی و کسب درآمد از پرتقال

توی پروفایل کاربرای VIP پرتقال یه کد اختصاصی وجود داره که با اون میشه کسب درآمد کرد . این کد برای بازاریابی هست و شما به ازای ورود هر کاربر با اون لینک درصدی مشخص از پرداخت اون کاربر جدید دریافت میکنید که به حساب مالی و شخصیتون واریز میشه . پس هر چی بیشتر کاربر معرفی کنید بیشتر درآمد دارید و میتونید توی مدت زمان کم به یه راه کسب درآمدی خوب برسید و همکار مستقیم پرتقال باشید. 


 

امکان عودت وجه در صورت نارضایتی

فکر کنید 20 درصد یه آموزش رو نگاه کردید و ازش راضی نبودید . اینجاست که ما بهتون این امکان رو میدیم که اون مبلغ پرداختی رو پس بگیرید و به کیف پول حسابتون اضافش کنید . این مبلغ هر چقدر باشه در صورتی که شما خوشتون نیاد به هر دلیل از اون آموزش توی کیف پول وبسایت ذخیره میشه و میتونید هر دوره ای رو که میخواید تهیه کنید .


 

 ضبط ویدئوهای اختصاصی 

برای بچه های وی آی پی این هم یه سری ویدئو خاص آپلود میکنیم که کلی چیز جدید توش میگیم . اینکه چطور سریعتر یاد بگیرید یا اینکه جطور سریغتر به درآمد برسید و… . اینا همگی توی پروفایل اضافه میشه و میتونید نگاه کنید و کلی چیز جدید یاد بگیرید که هر جایی اونا رو نمیگن . 


 

امکان همکاری با پرتقال

دانشجوها میتونن کنار اینکه دارن بازاریابی میکنن یه راه درآمدی دیگه هم داشته باشن . یکیش اینه که بچه هایی که رتبه بالایی دارن و به تدریس علاقه دارن با پرتقال مستقیم همکاری کنن و آموزش های خودشون رو توی سایت بزارن . یا اینکه یه سری پروژه ممکنه باشه که ما خودمون ازتون درخواست کنیم که همکاری کنید .


 

برگزاری وبینار 

آخر هر ماه یه وبینار اختصاصی برای بچه هایی که توی هر دوره ثبت نام کردن برگزار میشه که سوالاتشونو استاد جواب میده . ممکنه چیزایی گفته بشه که هیچ جایی گفته نمیشه مثلا یه سری راه برای اینکه کارتون کمتر بشه یا سریعتر به نتیجه برسید . یه سری نکته بازارکاری گفته میشه که همگی بهتون کمک میکنه که حرفه ای تر بشین . این وبینارها کاملا اختصاصی هستن .


 

نتیجه 

این همه امکانات و ویژگی خفن که در نظر گرفتیم تا بتونیم بهتر از قبل باشیم و کیفیت رو هر روز بیشتر کنیم . یکی دیگه از چیزایی که مد نظرمونه اینه که بهونه ها رو بزاریم کنار و هرچه زودتر شروع کنیم به یادگیری. همگی قراره به هم کمک کنیم تا بتونیم بدرخشیم . پرتقال همیشه کنار شماست تا بهترین نتیجه رو داشته باشید . شعارمون هم که میدونید : لذت شیرین آموزش با پرتقال . 

پس لنگش نکنید و همراه ما باشید که بترکونیم .


 

  • برنامه نویسی
  • وی آی پی
  • VIP
  • چگونه متخصص شویم؟
  • learn
  • earn money
  • کسب درآمد
  • بازاریابی
  • مارکتینگ
  • marketing

نظرات

مطالب مشابه

پرتقال

بهمن 1396 بود که تولید فیلم آموزشی فارسی زبان را شروع کردیم و مفتخریم این روز ها عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت های آموزش ویدئویی کشور از دید شما کاربران عزیز را به خود اختصاص داده ایم. صدها مدرس متخصص و هزاران ویدئو آموزشی با کیفیت برای شما فراهم کرده ایم تا لحظات و خاطرات آینده ساز و آرامش بخشی را با آموزش های ما تجربه کنید.

درباره پرتقال
  • telegram
  • instagram
پروانه نشر دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی پرتقال است. ضوابط حاکم بر وبسایت پرتقال، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

Porteqali.com All Rights Reserved. Copyright 2024 ©